Pred točno enim letom smo otvorili prvo franšizo na področju medicinske pedikure v Sloveniji-AN.NIKA Krško. Preberite si zanimiv intervju z našo franšizno partnerko Patricijo Kovačič.

Kakšni so občutki, kako se vam je spremenilo življenje eno leto po otvoritvi AN.NIKA Krško?

Samo leto je na okoli od odprtja in lahko rečem, da bi se pri temu vprašanju lahko razpisala na dolgo in široko. Velik korak, ki sem ga naredila z nakupom franšize me je popeljal malo širše v svet podjetništva in v širši krog različnih ljudi in novih spoznanstev. Res uživam v svojem delu-velja, da je to ključ do uspeha, in res je tako.

V manj kot enem letu od odprtja centra AN.NIKA Krško ste tudi zaposlila še eno pedikerko (poleg vas), kako ste zadovoljna z izobraževanjem in podporo, ki vam ga nudi franšiza? 

Glede na čase v katerih smo in da je vse tako nepredvidljivo  nisem niti  razmišljala, da bom v tako kratkem času še potrebovala dodatno pomoč, saj sem mislila da bom zadeve obvladovala sama. Kaj kmalu se je izkazalo, da temu ni tako in da je potrebe po pedikerskih storitvah vedno več. Glede na to, da moraš imeti kar srečo, da dobiš dobrega delavca sem hvaležna, da mi je franšiza stala ob strani od samega začetka, ko smo imeli razgovore z kandidati, kot pri samem šolanju izbrane kandidatke, da je na delovno mesto prišla čisto samostojna in takoj pričela z delom.

Za tiste, ki naše metode dela AN.NIKA še ne poznajo, kaj nas po vašem mnenju najbolj odlikuje?

To da stranke obravnavamo celostno od samega začetka, ko pridejo k nam in da jim nudimo nenehno podporo, nasvete in izkušnje s katerim rešimo še tako zapleten primer ob doslednem upoštevanju naših terapij AN.NIKA.

 

Leti 2020 in 2021 sta bili za male podjetnike težki zaradi »Corona krize«. Kako vam je podpora franšiznega sistema pomagala v težkih trenutkih?

Z eno besedo lahko rečem, da sem hvaležna do neba, da sem del družine AN.NIKA. V situaciji, katera se je odvijala v času epidemije in ko je bilo naše delo oteženo lahko rečem, da je to ekipa, ki ji je mar za franšizne partnerje. Nenehna komunikacija, izmenjava mnenj, iskanje skupnih rešitev je tisto, ki igra veliko vlogo v težkih trenutkih, ko zadeve niso rožnate.

V centrih medicinske pedikure AN.NIKA dajemo ogromno na strokoven pristop k raznim problematikam stopal, zato je nenehno izobraževanje zelo pomembno. Kako bi ocenili dodatna izobraževanja, ki vam jih nudi franšizni sistem?

Od samega začetka, ko sem pristopila v team AN.NIKA sem vedela, da je to ekipa, ki ima jasno vizijo in cilj biti korak pred vsemi. Delo, ki ga opravljamo zahteva izredno veliko mero znanja na področju problematike stopal. Vsa izobraževanja, ki jih imamo so pripravljena in predana zelo kvalitetno in strokovno in ne glede na kakršna koli  vprašanja in problemi, ki se pojavijo je odzivnost za pomoč zelo hitra. 

 

AN.NIKA  Krško
T 040 334 352
M annika-krsko@annika.si

 

AN.NIKA  Celje
T 051 661 665
M info@annika.si

 

AN.NIKA Nova Gorica
T 064 118 880
M annika-novagorica@annika.si