Uvod
Splošni pogoji poslovanja veljala na spletni strani www.annika.si
Lastnik vseh vsebin na spletni strani www.annika.si je podjetje AN.NIKA, d.o.o.
Podjetje AN.NIKA, d.o.o. Si pridržuje pravico do spremembe vsebin, ki so na spletni strani www.annika.si
1. Splošno
Splošni pogoji podjetja AN.NIKA, d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov , Zakonom o varstvu osebnih podatkov , Zakonom o elektronskih komunikacijah in drugimi relevantnimi zakoni.
Uporabnik spletne strani se strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Uporabnik se z oddajo naročila, v kakršnikoli obliki, strinja s splošnimi pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani www.annika.si.
S spletno trgovino AN.NIKA upravlja podjetje:
AN.NIKA, d.o.o.
Aškerčeva ulica 14
3000 Celje
Matična št.:
Davčna št.: SI18768024
UniCreditBank
BIC / Swift: BAKOSI2X
TRR: SI56 2900 0005 0374 285
2. Vrste uporabnikov
Pravico do nakupa v spletni trgovini AN.NIKA imajo gostje, ki opravijo hiter nakup in se za nakup ne potrebujejo registrirati, kot tudi registrirani uporabniki, ki z registracijo postanejo uporabniki www.annika.si.
Z registracijo na spletnem mestu www.annika.si uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo.
Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje vnesene podatkov v svojem uporabniškem računu ali z zahtevkom, ki ga pošlje na info@annika.si. Le uporabniškega imena ne gre spreminjati.
3. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov
AN.NIKA se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Pri AN.NIKA se še posebej zavedamo občutljive narave osebnih podatkov naših uporabnikov, kateri podatkov ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam.
AN.NIKA.si, za potrebe poslovanja, hrani naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslove za dostavo ,naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba, davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba), naslov elektronske pošte, geslo v šifrirani obliki ,kontaktno telefonsko številko, državo bivanja, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini ali jih doda k svojemu profilu.
Podatke se hrani izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov, informativnih gradiv) in vso ostalo potrebno komunikacijo z naročnikom.
Osebni podatki gosta, ki opravi nakup, so hranjeni samo za čas izpolnitve naročila in vso ostalo potrebno komunikacijo z gostom. Ob zaključku naročila se še samo hranijo podatki v zvezi s posameznim naročilom na računu in je dostop do podatkov samo mogoč s poznavanjem številke naročila in številke računa.
Vse osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so v podjetju AN.NIKA, d.o.o. redno ali pogodbeno zaposlene in so seznanjene z Zakonom o varovanju osebnih podatkov in so zavezane k upoštevanju le-tega. Vse osebe v podjetju so zavezane k varovanju osebnih podatkov, s katerimi so v stiku, tudi po prenehanju delovnega razmerja ali prenehanja sodelovanja s podjetjem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino AN.NKA s preklicem svoje registracije. Registracijo prekličejo s pisno izjavo o zahtevi za preklic registracije. Podjetje in vse osebe povezane s podjetjem so zavezane k varovanju osebnih podatkov tudi po preklicu registracije.
Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo in pravico do izbrisa svojih podatkov. Za izbris svojih osebnih podatkov nam pišite na e-mail info@annika.si ali nam pošljite pisno sporočilo na AN.NIKA, d.o.o., Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje.
Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če potrdite svojo prijavo v potrditvenem elektronskem sporočilu. Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na e-mail info@annika.si ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
Upravljavec za pošiljanje elektronskih mailov posameznikom (e-maili, e-maili v aplikacijah za hipno sporočanje) uporablja storitev Drip. Politika zasebnosti Drip in podatki o ponudniku Drip so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Drip.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Drip, so:
- e-poštni naslov;
- telefonska številka;
- podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
- podatki o pošiljanju sporočil:
- tip sporočila (e-amil, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-mail sporočilo);
- datum pošiljanja;
- čas pošiljanja;
- vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
- podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
- podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Drip, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Drip je:
- osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
- zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Drip. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na privacy@drip.com.
Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Drip je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).
Osebni podatki v okviru storitve Drip se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Drip) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Drip dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Drip, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.
Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Drip, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki Drip. Za več informacij se lahko obrnete na privacy@drip.com, DRIP GLOBAL (UK) LTD, company number 11324538, whose registered address is 9th Floor, 107 Cheapside, London, EC2V 6DN.
Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
- e-poštni naslov;
- telefonska številka;
- podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
- podatki o pošiljanju sporočil:
- tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
- datum pošiljanja;
- čas pošiljanja;
- vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
- podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
- podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:
- osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
- zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.
Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).
Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.
Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.
4. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med AN.NIKA in kupcem je v spletni trgovini annika.si sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi nakup v spletni trgovini in ko kupec prejme informativno elektronsko sporočilo o pripravi njegovega naročila, z informacijami o naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za www.annika.si, kot tudi za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
5. Način plačila
AN.NIKA uporabniku spletne trgovine omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po predračunu (naročilo držimo 5 delovnih dni, če v petih delovnih dneh plačila na prejmemo, se naročilo prekliče)
- po povzetju (pri plačilu po povzetju si dostavna služba zadrži provizijo)
- s kreditno kartico
Nakazilo po predračunu se opravi na račun:
- AN.NIKA d.o.o.
- Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje
- TRR: SI56 2900 0005 0374 285
- Referenca: SI00 – Št. naročila
- Koda namena: OTHR
- Namen: Št. naročila
6. Izdaja računa
Kupec izdelkov na www.annika.si prejme račun po elektronski pošti v PDF formatu.
Na računu so razvidni vsi stroški v zvezi z naročilom.
Pred oddajo naročila je kupec dolžan preverit ustreznost vseh podatkov, saj kasnejših ugovorov glede izdanih računov ne moremo upoštevat.
7. Ponudba izdelkov, cene
Ponudba izdelkov in njihova cena na annika.si se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja in ažurira. Vse cene izdelkov v spletni trgovini ww.annika.si so v evrih in vsebujejo DDV. Akcijske ponudbe so lahko dnevne ali tedenske, odvisne so povpraševanja in razpoložljivih zalog. Vsi kuponi za popust se upoštevajo samo na izdelke/pakete izdelkov, ki niso v akciji, razen če je navedeno drugače.
Pridržujemo si pravico do spremembe vsebin in cen na spletni strani www.annika.si
Podjetja in dvačni zavezanci morajo pri naročilu navesti svoj davčno številko.
8. Dostava
Rok dostave je običajno: 2-5 delovnih dni od oddaje naročila oz. od prejema plačila, če izberete plačilo po predračunu.
Dostava se zaračunava po ceniku:
- 3,90 EUR (z DDV) pri nakupu do 49,99 EUR (z DDV)
- Dostava je brezplačna pri nakupu nad 49,99 EUR (z DDV)
Osebni prevzem je možen v Centru AN.NIKA Celje na Aškerčevi ulici 14 v Celju in je brezplačen. Naročene izdelke, ki jih želite prevzeti osebno so za vas rezervirani 10 delovnih dni, po preteku tega roka bo vaše naročilo preklicano.
10. Kuponi in kode za ugodnosti
Koda za popust se lahko uporabi v nakupovalni košarici, tako da se jo vpiše v polje “koda kupona” in s klikom na “Unovči kupon” V skrajno desnem stolpcu košarice bo prikazan znesek, ki se je s kuponom odštel.
Z vnosom kode se vrednost zneska izdelka avtomatsko zniža, posledično tudi celotna vrednost nakupa.
Za en nakup je mogoče uporabiti samo eno kodo kupona. Kuponi ne vplivajo na znesek dostave. Ugodnosti kupona je mogoče koristiti na izdelke, ki niso v akciji, če ni navedeno drugače. Kuponov ni mogoče koristiti na darilne bone.
11. Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Kupec lahko v roku 30 dni od prevzema paketa (rok začne teči prvi dan po prevzemu paketa) sproroči, da odstopa od pogodbe, s pisnim obvestilom na info@annika.si, za to ni potrebno navesti razlogov. Edini strošek, ki ga ima kupec pri vračilu izdelkov je strošek pošiljanja. Kupec mora kupljene izdelke vrnit nazaj prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od nakupa.
Kupec mora izdelek/e vrniti varno, nepoškodovane in v nespremenjeni obliki, razen če je kupec izdelek/e prejel poškodovane, uničene, pokvarjene, ne da bi za to bil kriv kupec sam. Kupec mora ob vračilu blaga poslati tudi kopijo računa.
Kupec izdelkov do vračila ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec lahko opravi pregled izdelkov, kot je to nujno za ugotovitev dejanskega stanja izdelkov. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z izdelkom, ki ni nujno potrebno za ugotavljanje lastnosti in delovanja izdelka.
Kupec ni upravičen do vračila kupnine, za izdelke, ki jih je prejel gratis.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je ob nakupu bil koriščen popust, kupon, koda za ugodnost, bonus ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačan znesek, na njegov TRR ali v obliki drugega plačilnega sredstva, v kolikor je to izrecno zahtevano s strani kupca.
Vračilo plačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema izdelkov na naslov AN.NIKA, d.o.o., Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje. An.nika vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva (najpogosteje je to nakazilo na TRR) in če kupec ali annika.si zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje prvi dan po prevzemu izdelkov.
Izdelkom, ki jih želi kupec vrnit, mora bit priložena kopija računa, osebni podatki in številko TRR, kamor vam vrnemo denar.
Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na info@annika.si. Tako se lahko izognete neustrezni uporabi izdelkov in morebitnim poškodbam izdelka.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Generalno
Kupec mora najkasneje v 30 dneh od naročila annika.si vrniti željene izdelke. Kupec izdelke vrne na naslov: AN.NIKA d.o.o., Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje. Edini strošek, ki kupca bremeni ob vračilu, je neposreden strošek vračila izdelka/ov.
V primeu, da naročilo vsebuje večje število istih izdelkov, in jih po navodilnih uporabe ni možno porabiti v prvih 30 dneh, je kupec upravičen do povračila celotne kupinine, samo v primeru ko na naslov Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje vrne pred iztekom 30 dnevnega roka vračila povrne preostanek naročila. V primeru, da kupec vrne izdelek z vidnimi znaki uporabe do vračila ni upravičena, podjetje takšen izdelek uniči in ga ne vrača nazaj kupcu.
Primer: če stranka naročil hkrati 3 izdelke Obnovitvena tekočina za nohte in ne opazi želenih rezultatov, ji pripada celotno vračilo kupinine, samo v primeru, če v predpisanem roku 30 dni od naročila, vrne eno prazno in dve polni steklenički Obnovitvena tekočina za nohte, saj je v prvih 30 dneh glede na napisana navodila za uporabo mogoče porabit vsebino le ene stekleničke Obnovitvena tekočina za nohte.
V koliko kupec vrne več kot eno prazno stekleničko Obnovitvena tekočina za nohte po 30 dneh uporabe, ni upravičen do vračila celotne kupnine, ampak le del kupnine. V primeru, da kupec vrne izdelek z vidnimi znaki uporabe, preostanek izdelka podjetje uniči in ga ne vrača stranki.
12. Odstop od pogodbe pred dobavo
V primeru napake pri naročanju na www.annika.si lahko kupec naročilo prekliče s sporočilom na elektronsko pošto info@annika.si in tako bo naročilo preklicano.
Če je naročilo že bilo plačano bo vračilo plačil izvedeno takoj ali najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. AN.NIKA vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec in AN.NIKA zaradi tega ne nosita nobenih stroškov.
V kolikor je kupec že prejel obvestilo (elektronsko sporočilo), da je paket že bil odposlan je potrebno počakati dostavo in paket varno vrniti. V tem primeru se vračilo plačila opravi najkasneje 14 dni po prejemu vrnjenih izdelkov na naslov AN.NIKA, d.o.o., Aškerčeva ulica 14, 3000 Celje.
13. Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je prejeti paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže na znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavilo.
Za reklamacijski postopek nas obvestite na info@annika.si in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki bo paket prevzelo v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času in da prejmete vaše kupljene izdelke.
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Napaka na izdelku je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
- Vračilo plačanega zneska
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 051661665 ali info@annika.si in priložite vaš račun in številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
14. Pritožbe in spori
Podjetje AN.NIKA, d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Podejtje AN.NIKA, d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte. Pritožba se odda na elektronski naslov info@annika.si. Postopek obravnave pritožbe ja zaupen. Podejtje AN.NIKA, d.o.o. Bo najkasneje v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo bo pritožbo obravnavalo in ga obveščali o poteku postopka.
AN.NIKA si prizadeva, da po svojih najboljših močeh morebitne spore reši sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno sodišče v Celju. Podjetje AN.NIKA, d.o.o. in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. AN.NIKA si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
AN.NIKA, ki s spletno trgovino omogoča kupcem nakup na območju Slovenije, na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma SRPS je na voljo potrošnikom TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES
15. Pravne informacije
Spletna stran annika.si, objave, artikli, avtorske slike in drugo gradivo, na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
16. Izjava odgovornosti
Informacije o izdelkih in ostali nasveti na spletni strani AN.NIKA, so zgolj informativne narave in niso namenjeni kot nadomestilo za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznani za preprečevanje bolezni.
Za morebitne zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga in/ali storitev, podjetje AN.NIKA, d.o.o. ne odgovarja.
Podjetje AN.NIKA, d.o.o. prav tako ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.annika.si, morebitno netočnost podatkov na spletni strani kot tudi za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi netočnih ali nepopolnih informacij.
Podjetje AN.NIKA, d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Pod bistveno napako se štejejo vsi elementi zaradi katerih podjetje AN.NIKA, d.o.o. ne bi pristalo na sklenitev pogodbe in očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih ali drugič težav.